Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
vineri, 19 dec 2008 - Anul XIII, nr. 298 (3979)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9765 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6373 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   3 imagini |   ø fişiere video

Alfa Romeo Mi.To, rebelul clasei mini

Alfa Romeo vrea să domine în segmentul mini. Dar au cu ce? Închipuiţi-vă cum ar arăta sportivul coupe 8C Competizione la o scară mai redusă şi animat de propulsoare performante şi eficiente. Toate acestea se regăsesc acum sub numele Mi.To, un acronim care este de fapt puntea de legătură între două oraşe importante din industria auto italiană: Milano, locul unde s-a născut Alfa Romeo şi Torino, locaţia de producţie pentru juniorul model.

Modelul este construit pe platforma modelului Fiat Punto de la care a împrumutat şi motorizările. Aici se va putea opta pentru una din cele patru versiuni de motorizare turbo, diesel şi benzină, cu valori cuprinse între 90 şi 155 de cai putere. Vârful gamei va fi versiunea de performanţă GTA, ce va utiliza un motor turbo de 1.8 litri de 230 de cai putere.

Micul automobil de oraş nu stă deloc rău la capitolul tehnologie sau inovaţie. Alfa Romeo lansează un sistem de gestiune al principalilor factori de acţiune asupra ţinutei de drum, agilităţii performanţelor şi manevrabilităţii. Intitulat DNA, inovativul sistem poate controla motorul, direcţia, frânele, suspensiile şi transmisia oferind şoferului posibilitatea de a selecta una din cele trei funcţii: Dynamic - pentru condus sportiv, Normal - pentru trafic urban şi All-Weather - pentru a circula în siguranţă când aderenţă este precară.

Versiunea de vârf va fi echipată cu faruri Xenon şi sistem de frânare performant cu etriere dotate cu patru pistonaşe. Alfa Romeo introduce şi un nou sistem de suspensii ce asigură un plus de sportivitate, siguranţă şi confort.

Noul Mi.To se înscrie în segmentul maşinilor de clasă B, dimensiunile sale, 4.06 metri lungime, 1.44 metri înălţime şi 1.72 metri lăţime fiind normale pentru segmentul căruia se adresează. Automobilul este ceva mai mic decât un model 147 şi este disponibil din toamnă numai în versiunea de caroserie cu trei uşi. Principalul său concurent este Mini Cooper, însă, pe viitor, lista va fi completată de Audi A1.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Alfa Romeo Mi.To, rebelul clasei mini.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 603 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Alfa Romeo Mi.To, rebelul clasei mini0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei