Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
vineri, 12 dec 2008 - Anul XIII, nr. 292 (3973)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9763 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6625 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   5 imagini |   ø fişiere video

Lamborghini a fabricat ultimul bolid Reventón

Lansat oficial în septembrie 2007 la Salonul Auto de la Frankfurt, noul bolid Reventón a fost construit cu gândul de a oferi ceva cu totul special în liga celor mai rapide şi puternice maşini din lume. Doar cei norocoşi au putut intra în posesia unui exemplar Reventón.

Ultimul model a ieşit de pe liniile de producţie ale uzinei din SantAgata Bolognese în această săptămână şi este destinat unui client din Marea Britanie. Cel mai exclusivist dar şi scump automobil din istoria Lamborghini, a costat 1,19 milioane de euro bucata. Deşi vine cu un design complet nou, Reventón, majoritatea componentelor provin de pe platforma modelului Murcielago.

Motorul amplasat central este un V12 de 6,5 litri capabil să genereze 650 de cai putere la 8000 rpm. Inspirat din formele avioanelor de luptă, modelul italian demarează de la 0 la 100 km/h în 3,4 secunde şi atinge o viteză de vârf de 340 km/h. Bolidul Reventón beneficiază de o transmisie robotizată, caroserie din fibră de carbon şi tapiserie din piele Alcantara la interior.

Panelul instrumentelor este dominat de trei ecrane LCD protejate de un cadru din fibră de carbon. Pe ecranul din stânga şoferul poate urmări pe display diverse informaţii legate de forţele care acţionează în timpul frânării, acceleraţiei, dar şi pe durata parcurgerii unui viraj. Vitezometrul şi tahometrul sunt dispuse electronic pe ecranul din dreapta, în timp ce în mijloc poate fi vizualizată acţiunea forţei gravitaţionale la un moment dat.

Cel mai extrem Lamborghini, Reventón, încalţă pneuri de 245/35 ZR 18 pe faţă şi 335/30 ZR 18 spate şi foloseşte un sistem de tracţiune integrală permanentă.

Pentru a respecta tradiţia, Lamborghini şi-a botezat supercarul exclusivist după numele unui taur de coridă.
În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Lamborghini a fabricat ultimul bolid Reventón.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 941 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 5.0 din 3 voturi
Lamborghini a fabricat ultimul bolid Reventón5.053

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei