Exteriorul iese în evidenţă prin contrastul dintre culoarea Metallic Orange a caroseriei, farurile fumurii şi jantele negre de 17 inch încălţate de anvelope sport cu dimensiunile 205/50 R17.
Caroseria este personalizată cu viniluri ce redau cu litere majuscule denumirea versiunii, GT-Rocket, şi un element aproape nelipsit din „trusa” automobilului sportiv, şi anume un spoiler spate.
La interior regăsim scaune sport tapisate cu material textil vopsit în două nuanţe roşu şi gri închis, transpunere coloristică aflată şi pe volanul din piele, schimbătorul de viteze sau frâna de mână.
Interesant este că trenul de rulare dispune de suspensii sport, ceea ce va face ca versiunea de faţă să abordeze foarte ferm virajele. Tot ca un element de atracţie este şi faptul că Polo GT-Rocket, disponibil numai în varianta de caroserie cu trei uşi, pune la bătaie toată gama de motorizări, cinci la număr, din care trei sunt diesel şi două pe benzină cu valori cuprinse între 80 şi 130 de cai putere.
Dacă GT-Rocket este alternativa plină de dinamism, pachetul de accesorii de pe Black/Silver se doreşte a fi o propunere stilată şi decentă ce beneficiază de un număr suplimentar de dotări. Versiunea dispune de patru nuanţe pentru caroserie, două de negru şi două de argintiu, un interior modificat pentru ca pasagerii să se bucure de mai mult confort, aer condiţionat „Climatic”, radio-CD şi jante de 16 inch.
Pe listă mai figurează lunetă şi geamuri spate fumurii, volan îmbrăcat în piele şi plafon negru. În ceea ce priveşte propulsia, clientul poate opta pentru unul din cele opt agregate, patru diesel şi patru benzină, cu valori cuprinse între 80 şi 130 de cai putere.
Preţul pentru GT-Rocket porneşte de la 16.875 de euro, în timp ce pentru Black/Silver preţul începe de la 13.800 euro. Sunt ediţii speciale pe final de carieră a actualei generaţii Polo, care, până la retragerea din activitate, va mai beneficia de alte câteva ediţii bine echipate.