TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
 
sâmbătă, 22 nov 2008 - Anul XIII, nr. 276 (3957)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9243 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,112 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   10 imagini |   ø fişiere video

Hyundai i30 CW, potrivit aşteptărilor

Hyundai vrea să conducă balul în clasa compactelor. Unii spun că e o căciulă prea mare, alţii avertizează că oferta coreenilor bate tot. Cât de adevărate sunt cele două afirmaţii vom vedea la finele lui 2008, când se va trage linia.

Pentru Hyundai, segmentul C a devenit cea mai importantă secţiune pe care vor să se impună în Europa. Asiaticii intră pe această piaţă populată de o sumedenie de modele renumite, folosindu-se de carisma noilor i30 şi i30 CW, vehicule create la centrul de design Hyundai din Russelsheim, Germania. Ultima dintre acestea este versiunea dedicată familiilor tinere, aflate în căutarea unui automobil simplu, plăcut şi eficient.

CW vine de la Crosswagon şi este modelul break ce va căuta să se impună în faţa unor adversari cu greutate: Ford Focus Wagon, Astra Combi sau Peugeot 308 SW.

Echipat cu un motor diesel viguros şi deopotrivă economic, i30 CW are toate şansele de a intra sub pielea europenilor. Agregatul pe motorină de factură turbo are o cilindree de 2.000 de centimetri cubi şi dezvoltă 143 de cai putere care au misiunea de a purta zilnic în spate 1.360 de kilograme, cât cântăreşte break-ul Hyundai.

Coreenii par să le fi făcut pe toate bine numai că la portbagaj situaţia nu e chiar foarte roz. Volumul de stocare pentru bagaje este cel mai mic clasa C, şi poate deveni un inconvenient major, dacă luăm în calcul faptul că modelul este o maşină de familie.

Prestaţiile dinamice şi performanţele sunt mulţumitoare, la fel ca şi viteza de top de 205 kilometri pe oră. Totuşi, dacă doriţi mai multă economie şi „blândeţe” de la motorul Hyundai, atunci opţiunea cea mai bună este versiunea de mijloc, propulsorul turbodiesel de 1.6 litri şi 115 cai putere, alegerea perfectă pentru i30 Crosswagon. Paleta de motorizări mai include un diesel de 90 de cai putere, şi două unităţi pe benzină de 109 şi 143 de cai putere.

La partea de design nu există mari surprize, stilistica fiind apropiată modelului compact. Există însă şi unele diferenţe vizibile: oglinzile retrovizoare şi inserturile cromate din spoilerul faţă, ce nu se regăsesc la i30 hatch. Cu excepţia motorului diesel de 140 de cai putere, toate motoarele din gamă sunt cuplate la transmisii manuale în cinci trepte.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Hyundai i30 CW, potrivit aşteptărilor.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 281 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 5.0 din 3 voturi
Hyundai i30 CW, potrivit aşteptărilor5.053

Facos Suceava
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei