Renault nu încetează să ne uimească în modul cel mai plăcut. Deşi ecourile lansărilor de la Paris încă nu s-au stins, iată că francezii reuşesc să ne surprindă cu apariţia a două ediţii speciale. Producătorul şi-a îndreptat acum atenţia spre două vehicule care nu mai au nevoie de nici o prezentare. De acum celebrul Logan şi noul Sandero vor fi punctele de atracţie ale apropiatului Salon Auto de la Sao Paolo. Vorbim despre o serie limitată de modele ce poartă un nume destul de pretenţios pentru automobilele ieftine din portofoliul mărcii. Vopsite în galben metalic, modificate aerodinamic şi vestimentate precum o versiune sportivă, Logan şi Sandero primesc titulatura F1 Team, utilizată de Renault pe ediţii de excepţie, vârfuri de gamă care ies în evidenţă prin caracterul lor vulcanic şi aspectul extrem de agresiv.
Kitul sportiv folosit la dezvoltarea seriei speciale F1 Team lasă impresia că atât Logan cât şi Sandero sunt echipate în sfârşit cu o motorizare care să te lipească de scaun atunci când accelerezi. Nici o şansă! Ambele modele sunt echipate cu propulsorul Hi-Flex de 1,6 litri cu 16 valve şi 112 cai putere, disponibil şi pe versiunile curente, unitate ce poate funcţiona atât cu benzină cât şi cu etanol (E85). Spre necazul lor, viitorii clienţi ai seriei limitate Logan F1 Team şi Sandero F1 Team vor fi mai cu moţ decât posesorii modelelor obişnuite, doar dacă luăm în calcul aspectul exterior şi unele dotări din habitaclu. Jante fumurii, difuzor, spoilere modificate, geamuri fumurii, eleron montat pe hayon, grilă motor vopsită în culoare caroseriei şi stickere negre cu însemnele specifice versiunilor F1 Team sunt elementele care încununează exteriorul, conferindu-i o linie dinamică şi un stil aparte.
Lansarea ediţiilor speciale Logan şi Sandero F1 Team în cadrul Salonul Auto de la Sao Paolo nu este deloc întâmplătoare. Profitând de faptul că anul acesta organizatorii salonului au potrivit data desfăşurării evenimentului (30 octombrie - 9 noiembrie), cu perioada în care are loc Marele Premiu de Formula 1 al Braziliei (31 octombrie - 2 noiembrie), producătorul francez a ţinut expres să vină cu ceva mai aparte în faţa publicului din această ţară. Interesul francezilor a fost cu atât mai mare având în vedere că vânzările gamei Logan şi Sandero au explodat în Ţara Cafelei, cea mai importantă piaţă pentru Renault din regiunea Mercosur - ce include Brazilia, Argentina, Uruguay şi Paraguay.
Rămâne de văzut cine va putea pune mâna pe versiunile F1 Team, destinate exclusiv pieţei braziliene, de vreme ce Renault a declarat că va aloca numai cinci exemplare în cazul modelului Sandero! Vor fi oare la fel de zgârciţi şi în cazul ediţiei Logan?