Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
miercuri, 15 oct 2008 - Anul XIII, nr. 243 (3924)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9762 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6699 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   8 imagini |   ø fişiere video

Ferrari California, un vis devenit realitate

Ferrari, nume de legendă în lumea auto, explorează noi orizonturi. După îndelungi aşteptări, fanii Căluţului Cabrat, pot fi mângâiaţi de razele soarelui, fără a mai fi nevoiţi să se dea jos din maşină. Asta pentru că noul coupe-cabrio California a devenit realitate.

Nu este prima decapotabilă Ferrari, dar cu siguranţă este cea mai atractivă şi apetisantă. Deşi poate ne-am înşela, din cauza faptului că farmecul unei decapotabile amplifică senzaţia senzorială, sentimentul care te încearcă doar privind-o este mereu acelaşi.

California este primul cabriolet ce dispune de un acoperiş rigid retractabil ce asigură un plus de versatilitate faţă de tradiţionala decapotabilă cu plafon din material textil. Noul model, ce dispune de două locuri la interior, este animat de un propulsor V8 de 460 de cai putere la 7750 rpm, acelaşi care se află montat şi pe F430. Aşezat în poziţie central anterioară, o altă noutate absolută la Ferrari, unitatea cu injecţie directă îl ajută pe noul California să sprinteze în fix în 4 secunde până la viteza de 100 km/h. Viteza de top atinge 310 km/h. Cifrele neaşteptat de mici din dreptul consumului mediu - 13.1 litri/100 km – surprind, însă Ferrari „dă vina” pe sistemul de injecţie, dar şi pe materialele uşoare utilizate la construcţia decapotabilei ce cântăreşte 1.810 kilograme.

Pavilionul metalic este acţionat de un sistem automat şi are nevoie de 14 secunde pentru a fi pliat în spatele pasagerilor. Compartimentul pentru bagaje măsoară 340 litri când modelul este acoperit şi 240 de litri când plafonul este pliat. Caroseria fabricată în mare parte din aluminiu, transmisia cu dublu ambreiaj şi sistemul de tracţiune F1 Trac, ce acţionează pe puntea spate, fac din noul coupe-cabrio Ferrari un automobil unic în peisajul sportivelor de top.

La acestea se mai adaugă frânele Brembo din carbon ceramic si suspensia de tip paralelogram deformabil. Ferrari ne asigură că pe parcursul următoarelor zile vom afla şi alte detalii despre noul model ce se doreşte o interpretare modernă a clasicului Ferrari 250 GT California, la modă în anii '60.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Ferrari California, un vis devenit realitate.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 856 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ferrari California, un vis devenit realitate0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Daca maine ar avea loc alegerile locale pentru functia de primar al municipiului Suceava, pe cine ati vota?

Marian Andronache – Alianța Dreapta Unită
Cătălin Axinte - AUR
Lucian Harșovschi – PNL
Andrei Neșculescu – S.O.S.
Vasile Rîmbu – PSD
Teodora Munteanu - independent

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei