Honda este un ghimpe în coasta producătorilor de automobile premium. Excluzând divizia Acura, marca japoneză poate concura fără probleme în faţa maşinilor de lux germane.
Legend, vârful de gamă Honda, este excepţia care confirmă regula - se prezintă impecabil şi emite la fel de multe pretenţii, însă fără să fie un privilegiat. În cadrul ultimei ediţii a Salonului Auto de la Moscova, constructorul japonez a etalat versiunea restilizată, absolut necesară unui vehicul ajuns la jumătatea ciclului de viaţă. Legend Facelift prezintă o serie de noutăţi importante, care aduc mai multă prospeţime modelului stilizat pe linia unui sedan clasic Honda.
Schimbările produse la exterior au vizat blocurile optice faţă, capota, aripile faţă, uşa portbagajului, spoilere. Pe lângă acestea, au fost introduse în pachetul de dotări standard jante de 18 inch. Sub capotă se află un motor V6 a cărui cilindree a fost mărită de la 3.500 la 3.700 cmc, propulsor care în opinia specialiştilor de la Honda furnizează puterea şi dispune de dinamica specifică unor motoare în configuraţie V8, dar care are ca principale caracteristici economia de combustibil, liniaritate şi silenţiozitate în timpul funcţionării. Unitatea este un motor pe benzină VTEC de 3.7 litri ce generează cu 20% mai mult cuplu motor decât vechiul propulsor, creşterea numărului de Nm conducând automat la performanţe dinamice mai bune. Astfel, demarajul de la 0 la 100 km/h se efectuează acum în 7.1 secunde, viteza maximă nefiind comunicată.
Legend Facelift dispune de o nouă transmisie cu 5 trepte, un şasiu revizuit şi sistemul avansat de tracţiune integrală SH-AWD. Schimbări importante s-au petrecut şi la nivelul suspensiile pentru îmbunătăţirea ţinutei de drum a sedanului Honda.