Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
miercuri, 23 iul 2008 - Anul XIII, nr. 171 (3852)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9754 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6739 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   10 imagini |   ø fişiere video

Opel Insignia a fost lansată oficial la Londra

Opel a ţinut capul de afiş la Salonul Auto de la Londra. Producătorul a prezentat ieri în premieră mondială noua creaţie Insignia, succesorul modelului Vectra. Evenimentul a marcat debutul a două versiuni odată, sedan şi hatchback.

Lansarea noului vârf de gamă Opel a fost una emoţionantă, Insignia aterizând la propriu după ce a fost coborâtă în mijlocul invitaţilor de la o înălţime de 45 de metri. Evenimentul s-a desfăşurat în prezenţa lui Bob Lutz, şeful concernului GM şi a peste 300 de invitaţi.

Opel deschide acum un nou capitol, pentru ceea ce ei consideră a fi o nouă eră. Odată cu debutul acestui sedan de clasă medie, actualul Vectra îşi face bagajele pentru a ocupa mai târziu un loc în istoria mărcii Opel.

Cei care au contribuit la dezvoltarea noului automobil, de la stadiul primar de concept şi până la ultima picătură de sudoare vărsată pentru maşina de serie, au ţinut să facă unele referiri la adresa noului sosit. „Odată cu Insignia, Opel aduce o nouă filozofie de design, mai sofisticată, care îmbină două elemente esenţiale: simţul artistic şi precizia germană. Scopul care ne-a condus la dezvoltarea noului Insignia este acela de a propune un aspect care să inspire publicului dorinţa de a conduce noul vârf de gamă de la Opel", afirmă Mark Adams, vicepreşedinte al departamentului de design al General Motors Europa GM.

Comparativ cu actualul Vectra, noul Insignia are toate ingredientele unui sedan de clasă medie de mare succes. Înzestrată cu un arsenal format din şapte motorizări, dotări bogate în standard, interior de clasă şi confort pe măsura unui vehicul modern din eşalonul superior, Insignia are şanse de a deveni un best-seller în segmentul D, unde va lupta cu Laguna, Mondeo, Passat şi Superb, patru modele care se prezintă impecabil.

Având dimensiuni similare - lungime 4.830 mm, ampatament de 2.737 mm şi un coeficient aerodinamic Cx de 0,27, ambele variante diferă din punct de vedere estetic doar la partea din spate, unde umerii sunt profilaţi diferit.

Din cele afirmate anterior de Opel, hatchback-ul ar putea dispune de un nivel suplimentar de echipare, peste ceea ce oferă sedanul, conferindu-i o uşoară superioritate. Sub aspect tehnic nu va lipsi sistemul de tracţiune integrală Adaptive 4x4 şi o gamă foarte variată de motorizări Euro 5, pe benzină cu puteri cuprinse între 115 şi 260 de cai putere sau diesel cu valori între 110 şi 160 de cai putere cuplate la cutii manuale sau automate cu 6 trepte.

Opel estimează că Insignia sedan va fi preferată în special de clienţii din Germania şi Spania, versiunea hatchback se va vinde foarte bine în Marea Britanie şi Franţa.

Noul Insignia va fi disponibil pentru început în variantele de caroserie sedan şi hatchback, iar pe viitor sunt prevăzute şi versiuni coupe şi break. Opel a anunţat că Insignia va avea un preţ de bază de 22.700 de euro, preţ foarte atractiv în segmentul maşinilor de clasă medie.
În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Opel Insignia a fost lansată oficial la Londra.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 1250 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Opel Insignia a fost lansată oficial la Londra0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   Titlu !? trimis de
(23 iul 2008, 11:33:15
Cred ca era mai inspirat un titlu "Opel a lansat Vauxhall Insignia". Pe masina asta nu scrie nicaieri Opel sau macar "by Opel" asa cum scrie pe Dacia!
1.1  RE: Titlu !? trimis de
(24 iul 2008, 01:45:39
Da`matale de unde stii?
2.   OPEL + VAUXHALL trimis de
(23 iul 2008, 12:23:39
Draga Mihai nu negam aplecarea ta spre cele jurnalistice, dar faci o confuzie.

Opel si Vauxhall sunt de 80 de ani marci ale grupului GM. Inca din anii 70 Opel este creierul multor creatii care se vand in lume sub o alta sigla - Vauxhall in Regatul Unit, Holden in Australia si Saturn in Statele Unite. Pentru ca Vauxhall este foarte populara in Regatul Unit, fiind a doua marca auto ca vanzari dupa Ford, nu avea sens ca GM sa mentioneze "by Opel". La Dacia este alta poveste. Dacia era in momentul lansarii internationale in anul 2004 un nume mai putin cunoscut peste granita. Avea putine sanse de afirmare pe o piata cu o presiune concurentiala enorma, desi vorbim de cel mai ieftin model al momentului, asa ca acel "by Renault" era absolut necesar. Mai mult decat atat in Vest concesionarul Dacia si cel Renault erau unul langa altul! Afirmatia ta "Opel a lansat Vauxhall Insignia" este nelalocul ei. Opel poate lansa un model nu si un brand care exista in curtea GM inca din 1925.

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei