Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
luni, 21 iul 2008 - Anul XIII, nr. 169 (3850)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9761 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6567 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook

Daca maine ar avea loc alegerile locale pentru functia de primar al municipiului Suceava, pe cine ati vota?

Marian Andronache – Alianța Dreapta Unită
Cătălin Axinte - AUR
Lucian Harșovschi – PNL
Andrei Neșculescu – S.O.S.
Vasile Rîmbu – PSD
Teodora Munteanu - independent

Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   3 imagini |   ø fişiere video

Renault nu exclude o versiune Clio GT

Renault nu este cunoscută şi nici percepută ca o marcă sportivă. Este oarecum injust dacă ne gândim că doar participarea în Formula 1 evidenţiază adevăratul  potenţial al francezilor. Totuşi, în gama ce numără acum zece modele de sine stătătoare regăsim nu mai puţin de şase versiuni sportive, ceea ce nu-i deloc puţin. Clio RS este una dintre acestea şi se pare că nu îi mulţumeşte pe clienţii micului model.

Nu performanţele sunt de vină, ci lipsa unei variante mai economice. Dacă motorul de 2.0 litri de 197 de cai putere este pentru amatorii şofatului agresiv suficient de puternic pentru a face zile negre unor maşini „cu ştaif”, o altă parte şi-ar fi dorit un model cu aspect şi ţinută sportivă, dar în acelaşi timp un pic mai economic.

 Renault spune prin vocea unui purtător de cuvânt că problema s-ar putea realiza pe viitor prin introducerea unei versiuni noi care se va plasa sub RS şi care, dacă o luăm pe cale ierarhică, nu ar putea fi decât GT.

Sportivul hatchback ar putea avea două motorizări diesel şi benzină întocmai ca Laguna GT. Pentru a păstra nota de dinamism, opţiunile pot fi propulsorul diesel dCi de 2.0 litri ce produce 180 de cai putere, iar pentru cel pe benzină cele mai indicate sunt unităţile 2.0 litri de 140 CP sau 2.0 litri turbo de 170 CP disponibile pe noua Laguna.

Indiferent ce unitate va fi aleasă, performanţele nu  se vor ridica la înălţimea versiunii RS (Renault Sport): acceleraţie 0-100 km/h în 6.9 secunde, demaraj pe distanţa 0 - 1000 metri în 27.5 secunde, viteză maximă 215 km/h.

Estetic, modelul nu va aduce nici o noutate dacă va sosi pe piaţă în următorii trei ani. Francezii spun că nu s-a luat o decizie fermă deoarece Clio RS este în grafic cu vânzările.

Cum însă pentru micul Twingo s-a găsit un loc atât pentru RS, cât şi pentru o viitoare varinată GT, probabil că şi Clio va merge pe aceeaţi reţetă, urmând a avea două modele sport care să împace ambele tabere.
În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Renault nu exclude o versiune Clio GT.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 607 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Renault nu exclude o versiune Clio GT0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Daca maine ar avea loc alegerile locale pentru functia de primar al municipiului Suceava, pe cine ati vota?

Marian Andronache – Alianța Dreapta Unită
Cătălin Axinte - AUR
Lucian Harșovschi – PNL
Andrei Neșculescu – S.O.S.
Vasile Rîmbu – PSD
Teodora Munteanu - independent

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei