Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
joi, 19 iun 2008 - Anul XIII, nr. 142 (3823)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,973 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6085 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   9 imagini |   ø fişiere video

Subaru Exiga, găselniţă sau inovaţie?

Subaru este apreciat pentru modul în care a ales să se facă cunoscut în industria de profil.

Au ales să fie diferiţi de restul lumii prin tehnologiile adoptate şi aici ne referim la sistemul de tracţiune integrală Symmetrical AWD - dotat cu un diferenţial central şi diferenţial cu alunecare limitată (LSD) - cât şi motoarele Boxer cu cilindrii dispuşi orizontal opus.

De data aceasta ideile japonezilor de la Subaru aduc în prim plan tot o inovaţie, însă una care nu ţine de tehnologie ci de funcţionalitate aplicată pe noul model Exiga.

Automobilul este o combinaţie interesantă între break, crossover şi MPV.

Deşi nici Subaru nu prea a reuşit să dea o definiţie clară acestui vehicul, e clar că vorbim despre o nouă tendinţă în domeniu, cu reale şanse de a deschide calea unui nou segment.

Exiga, model cu dimensiuni generoase - lungime 4,740 mm, lăţime 1,770 mm şi înălţime 1,660 mm - se adresează în primul rând familiştilor care au acum ocazia de avea la dispoziţie un automobil luxos, performant şi versatil.

Ce îţi poţi dori mai mult? La interior dispune de şapte locuri şi un acoperiş panoramic ce dublează sentimentul de spaţialitate.

Modelul punctează şi la capitolul aspect exterior, unde linia generală este dinamică spre agresivă.

Elaborat ingenios, modelul Subaru agreează soluţiile practice adoptate la exterior şi fructificate la interior.

Astfel, acoperişul este vitrat pe o porţiune foarte largă iar luneta este extinsă puternic spre corpul hayonul pentru a mări vizibilitatea în spate dar şi pentru a participa la creşterea gradului de iluminare al habitaclului.

Aceeaşi dorinţă de a suplimenta cantitatea de lumină spre interior este trădată de geamurile laterale ce ocupă o suprafaţă neobişnuit de mare, prin eliminarea montantului C, în raport cu alte automobile existente pe piaţă.

Exiga poate fi propulsat fie de un motor de 2.0 litri şi 148 CP, fie de unitatea turbo de 2.0 litri şi 225 CP.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Subaru Exiga, găselniţă sau inovaţie?.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 565 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Subaru Exiga, găselniţă sau inovaţie?0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei