Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
marţi, 3 iun 2008 - Anul XIII, nr. 128 (3809)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9761 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6567 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook

Daca maine ar avea loc alegerile locale pentru functia de primar al municipiului Suceava, pe cine ati vota?

Marian Andronache – Alianța Dreapta Unită
Cătălin Axinte - AUR
Lucian Harșovschi – PNL
Andrei Neșculescu – S.O.S.
Vasile Rîmbu – PSD
Teodora Munteanu - independent

Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

Skoda Fabia RS, adio motor turbodiesel

Skoda spune un NU hotărât propulsorului TDI. Decizia nu va afecta decât modelul Fabia RS, una din puţinele sportive din clasa mini ce utilizează în prezent un agregat pe motorină. Viitoarea versiune de top a modelului Fabia urmează să primească un motor turbo pe benzină de 1.4 litri cu tehnologia de injecţie TSI, ce va dezvolta în jur de 170 de cai putere. Comparativ cu propulsorul variantei actuale Fabia RS, unitatea TDI de 1.9 litri generează 131 de cai putere şi un cuplu motor de 310 Nm. Demarajul se execută de la 0 la 100 km/h în 9,6 secunde iar viteza maximă atinge 204 km/h.

Cu toate că modelul sportiv cu motor diesel este şi unul mult mai economic în raport cu unitatea TSI, oficialii Skoda spun că măsura determinată în primul rând de creşterea preţului la motorină şi a numărului de kilometri pentru amortizarea investiţiei la o versiune cu motor diesel. Mai mult decât atât, cehii afirmă că motorizarea de 174 de cai putere este foarte dinamică şi va putea permite instalarea unei transmisii automate.

Reinhard Jung, preşedintele Skoda, afirmă că debutul noii Fabia RS este prevăzut în următorii doi ani.  „Avem posibilitatea de a ridica puterea motorului de 1.4 litri până la 174 CP dar nu ne-am hotărât asupra nivelului final de putere”, susţine Reinhard Jung.

Modelul Fabia RS va continua bătălia în segmentul sport cu Peugeot 207 RC şi Seat Ibiza FR, folosind de această dată un propulsor specific maşinilor sport, bazat pe o tehnologie modernă ce reprezintă soluţia optimă pentru performanţă.
În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Skoda Fabia RS, adio motor turbodiesel.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 1098 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Skoda Fabia RS, adio motor turbodiesel0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Daca maine ar avea loc alegerile locale pentru functia de primar al municipiului Suceava, pe cine ati vota?

Marian Andronache – Alianța Dreapta Unită
Cătălin Axinte - AUR
Lucian Harșovschi – PNL
Andrei Neșculescu – S.O.S.
Vasile Rîmbu – PSD
Teodora Munteanu - independent

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei