Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
joi, 24 ian 2008 - Anul XIII, nr. 19 (3700)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9764 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6687 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

Prezentare

Alfa Romeo 8C, Bella Competizione

Alfa Romeo deţine o formulă magică prin care a reuşit, ani la rând, să transmită mesajul său către lume într-un mod aparte. Combinând puterea seducţiei cu frumuseţea frapantă a modelelor sale, producătorul italian a sensibilizat milioane de suflete stârnind pasiuni peste pasiuni. Dar parcă nimic din ceea ce am văzut până astăzi nu se asemuie magicului 8C Competizione. Ca şi design, Alfa Romeo s-a întrecut pe sine, oferind o lecţie de măiestrie. Impunătoare ca prezenţă, 8C Competizione este la fel de spectaculoasă şi la capitolul propulsie, unde motorul supraalimentat V8 de 4200 cmc dezvoltă 400 CP la 7000 de rpm. Aceşti indicatori ar fi imposibil de obţinut dacă motorul configurat cu o deschidere între cilindri de 90 de grade nu ar fi fost supraalimetat cu un compresor volumetric. Puternicul motor este cuplat de o cutie posterioară manuală în 6 trepte, care trimite automobilul până la viteza maximă de 300 kmh. Pentru a atinge pragul celor 100 km/h sunt necesare 4 secunde şi jumatate. Fascinaţia propulsorului nu constă în timpii de demaraj sau viteza de top afişată pe bord, ci de răspunsul acestuia la regimuri joase de turaţie şi menţinerea unui cuplu constant la variaţiile de viteză. Ţinuta de stradă este garantată de sistemul de suspensii active şi de dispozitivele de gestionare electronică a tracţiunii. În premieră, tracţiunea se realizeză pe puntea spate, pentru ca răspunsul la imesa forţă a motorului să se traducă mai repede şi eficient pe şosea. Sistemul de frânare este la fel de performant, în ton cu cerinţele unei sportive. Alfa Romeo a optat pentru discuri ventilate de 380 mm pentru partea axa faţă şi 330 mm pentru axa spate. Etrierele şi plăcuţele de frâne nu au o sarcină foarte dificilă, deoarece ele au de oprit în timp util o maşină ce cântăreşte 1,5 tone. Un ajutor real la frânare vine şi de la pneurile de 245/40 /20, fabricate special pentru Alfa Romeo. Desenul asimetric şi compoziţia lor facilitează creşterea aderenţei şi scăderea spaţiului de frânare.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Alfa Romeo 8C, Bella Competizione.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 553 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 5.0 din 4 voturi
Alfa Romeo 8C, Bella Competizione5.054

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei

Reteta Zilei

Bucataria pentru toti Mâncare de ouă cu crenvurşti 6 porţii - 45 minute 8 ouă10 crenvurşti3 cepe1 ardei gras4-5 roşii1 morcov100ml ulei1 leg. pătrunjel± sare, piper Tocaţi mărunt ceapa şi morcovul şi căliţi-le în 50ml ulei, 10 minute. Adăugaţi crenvurştii tăiaţi în felii... Citeşte