Opel vrea să menţină ratingul pozitiv înregistrat de Zafira pe piaţa europeană. Cu atât de mulţi concurenţi în coasta sa, manufacturierul din Rüsselsheim trebuie să canalizeze din nou lumina reflectoarelor asupra monovolumului său, care din acest an dobândeşte noi niveluri calitative. Dezvăluit pe 7 decembrie la Bologna, noul Zafira Facelift va sosi în România în a doua jumătate a lunii februarie. Directorul de Marketing, Alain Visser consideră că noua Zafira este oferta potrivită la timpul potrivit. „Ştim că toţi clienţii noştri sunt satisfăcuţi de calitatea, fiabilitatea, funcţionalitatea şi verstatilitatea acestui model. Acum, am creat o Zafira ceva mai sportivă şi echipată cu motoare mai eficiente. Aceste elemente ar trebui să menţină Zafira pe prima poziţie în sectorul monovolumelor compacte din Europa", conchide Visser. Preţurile nu au fost stabilite, dar se ştie că modelul 2008 este ameliorat din punct de vedere tehnic, oferind motorizări Euro 5. Opel va furniza trei noi propulsoare cu un excelent raport consum-prestanţă-emisii de noxe: unitatea pe benzină Ecotec de 1.6 litri şi 115 CP şi propulsorul diesel turbo-diesel de 1.7 litri oferit în variantele de putere 110 şi 125 cai putere. Din punct de vedere estetic schimbările sunt minore şi se regăsesc în dreptul proiectoarelor, farurilor, barelor cromate de plafon şi stopuri de tip LED. Interiorul beneficiază în plus faţă de vechiul model de un sistem audio-video, conectat la navigaţie ce dispune de conexiune externă pentru iPod. Lansată la începutul anului 2005, a doua generaţie a fost vândută în 450.000 de exemplare, cifră ce reprezintă 10% din cota segmentului MPV.