Cadillac este ultimul nume adăugat pe lista producătorilor de automobile verzi. Tehnologiile ecologice sunt costisitoare şi fiecare încearcă să găsească soluţii cât mai practice, ieftine şi cu uşor aplicabile în procesul de producţie. Una dintre acestea a fost prezentată la Las Vegas cu ocazia Salonului Consumatorilor de Electronice (CES), eveniment rezervat cu precădere companiilor din domeniul IT, dar unde îşi mai fac loc şi inovaţiile producătorilor de automobile. Cadillac a expus aici conceptul Provoq, viitorul crossover compact BRX, ce foloseşte platforma globală E-Flex, dezvoltată de General Motors şi bazată pe tehnologia celulelor de combustibil. Prototipul dispune de un sistem de propulsie electric, cel mai performant de până acum, oferind o autonomie de aproape 500 de kilometri, cu 30 km decât Chevrolet Volt sau Opel Flextreme. Cadillac a montat două motoare, unul pe axa faţă şi altul pe axa spate, ambele generând în total 150 de cai putere. Când modelul funcţionează pe sistemul de propulsie cu hidrogen puterea este de 120 CP. Rezervorul cu hidrogen (de 6kg) este amplasat sub podea şi alimentează celulele de combustibil situate sub capotă. Cadillac susţine că Provoq este capabil să furnizeze un demaraj în 8.5 secunde de la 0 la 100 km/h şi o viteză maximă de 160 km/h. Conceptul prefigurează apariţia noului SUV compact BRX ce va înlocui modelul SRX. Versiunea de serie va fi produsă în Mexic şi livrată doar în SUA şi Europa.