Volkswagen a mai dat o lovitură. Dorinţa lor enormă de a avea un lider în clasa de modele deschise a făcut ca toată energia să fie canalizată asupra unui model care să reflecte potenţialul mărcii germane. Eos, este primul coupe cabrio de la Volkswagen, un pionier care deschide noi orizonturi. Diferenţa dintre Eos şi restul decapotabilelor coupe este stabilită de plafonul de sticlă, o soluţie elegantă şi practică ce oferă lumină din belşug dar şi posibilitatea de a medita la albastru infinit în momentele de relaxare. Eos, nume inspirat din mitologia greacă şi care aparţine unei divinităţi marine care se spune că aducea lumina oamenilor din străfundul mării, are personalitatea lui dar ca orice lucru pământesc se trage dintr-o seminţie. Volkswagen a folosit o genă de la berlina Passat care se conturează mai bine la masca faţă şi blocurile optice. În rest caroseria se prezintă bine, formele şi liniile trasate designului îndulcesc senzaţiile vizuale şi dorinţa de a pleca în vacanţă la mare. Confortul este capitolul la care nemţii şi-a făcut temele cel mai bine. Şi cel fizic şi cel psihic este asigurat de ţinuta de drum, sistemul de suspensii, spaţiul de manevră pentru mâini cap şi picioare, cu un mic amendament pentru pasagerii din spate care nu se bucură de aceleaşi condiţii ca şi cei din faţă, dar până la inventarea cabrioletelor coupe cu 4 locuri cu dimensiuni ultra-generoase, mai avem de aşteptat. Portbagajul este foarte important la o maşină exotică iar decapotabila Volkswagen răspunde pe măsură, oferă 380 litri cu acoperişul capotat şi 210 litri când este decapotat. Ce vă trebuie mai mult? Bagajele de plajă încap într-o singură valiză. Cât despre motorizări va trebui să faceţi ochii mari. Sub capotă se vor afla propulsoare crescute şi educate în spirit teuton. Unităţile pe benzină sunt cele mai numeroase, trei la număr, acestea au valori de 115, 150 şi 200 CP. Oferta diesel este una şi bună un agregat turbo de 2.0 L şi 140 CP.