Hyundai aduce în atenţia lumii un automobil citadin din seria „i”, cel mai mic şi tânar vehicul din universul constructorului sud-coreean. Botezat i10, modelul de 3.56 m lungime este înlocuitorul insipidului Atos. Lansarea oficială s-a produs în India, o piaţă foarte importantă pentru Hyundai, care preconizează o cifră de vânzări foarte bună în primul an de producţie. i10 foloseşte platforma mecanică de la Kia Picanto, model de la care, de altfel, a împrumutat şi câteva trăsături estetice. Interiorul nu este strălucitor, dar cel puţin reprezintă un pas înainte faţă de ceea cer oferea Atos. Confortul este unul limitat, deşi ampatamentul de 2.38 metri nu este chiar neortodox pentru un vehicul cu destinaţie pur urbană. i10 excelează totuşi la un capitol, dotările. Pentru că în India clima este mai aspră, modeul asiatic vine echipat standard cu aer condiţionat. Pe listă mai figurează dotări chiar interesante care s-ar putea regăsi şi pe versiunea europeană: airbaguri frontale, direcţie asistată electric, geamuri electrice faţă/spate, închidere centralizată, mp3 player şi jante de 14 inch. Citadina Hyundai este animată de un propulsor pe benzină, de mic litraj, cu o cilindree de 1100 cmc. Motorul dezvoltă 67 CP şi este conectat la o cutie de viteze manuală în cinci rapoarte. Opţional este disponibilă şi o transmisie automată. Hyundai i10 va sosi pe bătrânul continent în martie 2008, la un preţ estimativ de peste 8000 de euro.