Noul Bravo este unul din automobilele care a redresat financiar grupul auto Fiat. Ar fi fost o greşeală ca un model de succes să nu aibă şi alte versiuni de serie, mai ales dacă se constată o creştere în Europa a numărului de cereri în diferite sectoare. Surse interne vorbesc, din nou, despre intenţiile producătorului din Torino de a lansa, pe viitor, automobile care până acum au lipsit din garderoba Fiat. Se confirmă dorinţa constructorului de a aduce pe piaţă un cabriolet, declinat din versiunea compactă Bravo.
Modelul deschis, aşteptat să debuteze în 2009, va fi construit pe un şasiu modificat şi disponibil cu o caroserie în două uşi. Omologată pentru patru persoane, decapotabila va fi echipată cu un acoperiş retractabil, realizat pe o structură metalică rezistentă, ce va include un spaţiu vitrat panoramic. Dotările interioare vor diferi faţă de varianta compactă a lui Bravo, iar motorizările vor fi identice, cu excepţia unui nou propulsor pe benzină de 2.0 litri.
Dacă în martie se zvonea că planul Fiat include şi o ediţie Bravo coupe-cabriolet, acum se întrevede o ipoteză nouă cu privire la lansarea unui MPV pe baza break-ului Croma. Italienii au mărturisit între timp că au început pregătirile pentru un crossover şi un model de clasă B, poziţionat sub Grande Punto, prevăzut să apară în 2009.