Mercedes nu renunţă la veteranul G Klasse. Considerat şi astăzi cel mai potent vehicul 4x4 din lume, modelul care se produce în aceeaşi variantă de caroserie de mai bine de 25 de ani (1979), beneficiază de o nouă motorizare. Deşi pe sigla noului model ce afişează ca siglă steaua în 3 colţuri, apare acronimul GL, de fapt nimic nu a fost schimbat faţă de versiunea G Klasse cu excepţia propulsorului, un agregat turbodiesel cu 6 cilindri dispuşi în forma literei V. La capacitatea de 3000 cmc se adaugă 224 CP şi un cuplu excelent ce atinge 540 Nm la numai 1600 rpm. Propulsorul ce include injectoare piezo electrice şi filtru anti-particule este disponibil din septembrie împreună cu o cutie de transmisie automată-secvenţială în 7 rapoarte. Tot din toamna acestui an, Mercedes G Klasse, va include şi două propulsoare pe benzină de 5 litri aspirate natural şi unul modificat de tunerul AMG de 5,5 litri, conectat la o cutie de transmisie automată. Modelul este produs în Austia la uzină din oraşul Graz a fabricantului Magna Steyr. Până în prezent s-au vândut peste 200.000 de exemplare din modelul amintit.
"