Printre numeroasele premiere dezvăluite la Salonul Internaţional de la Tokyo,
s-au strecat şi câteva „rachete”. La standul Subaru publicul face cunoştinţă cu cel mai furios vehicul de performanţă denumit WRX Sti. Este o maşină dotată cu toate cele necesare unei competiţii în motorsport, pe străzile publice compactul model japonez fiind un adevărat „pericol public”. WRX Sti se foloseşte un motor cu turbo-compresor ce lucrează la adevăratele sale posibilităţi când cuplul torsional atinge 422 Nm la 4400 rotaţii pe minut. Propulsorul cu patru cilindri de factură boxer dezvoltă 208 cai putere la 6400 rpm. Viteza maximă şi demarajul nu au fost comunicate dar ne aşteptăm la valori net superioare vechiului bolid. Exteriorul este complet renovat, cu o aerodinamică superioară. Noul model prezintă aripi proeminente, iar capotă şi grila motorul accentuează nota de agresivitate a părţii frontale. Blocurile optice întreţin noul aspect dinami imprimat tuturor versiunilor Impreza. Spatele beneficiază de aportul unui spoiler montat pe secţiunea finală a acoperişului. Tracţiunea se realizează integral şi reprezintă o evoluţie a fostului sistem 4x4 ce păstrează aceleaşi caracteristici de randament. WRX Sti a fost dezvoltată în cadrul uzinei Ota din Japonia, aceleaşi loc unde se va şi asambla sportiva compactă. Subaru produce acestă serie de maşini ultra-performante din 1992, experinţa acumulată în motorsport fiind un real ajutor
la prepararea noului Impreza WRX Sti, maşina ce va concura în Campionaul Mondial de Raliuri, ediţia 2008.
"