Luna viitoare se va opri producţia magicului RS4. Vestea vine ca o bombă pentru fanii Audi şi mai ales pentru cei care apreciază modelul care a îngenunchiat puternicul BMW M3. Pensionarea sportivei de lux vine pe fondul debutului noii generaţii A4 ce are deja în componenţă o variantă sport apropiată, S5, iar vârful de gamă, viitorul RS4 este deja pe drum. Cât despre actualul RS4, reputaţia sa este una indestructibilă. Aparte de faptul că este sportiva de lux la cel mai bun raport calitate-performanţă, maşina fabricată la Ingolstadt este şi una din cele mai atractive ca preţ. RS4 are o carieră de 7 ani timp în care a demonstrat numeroase calităţi de la cele productive până la cele de natură tehnică. Chiar dacă pare poate de necrezut nu există cazuri cunoscute de modele RS4 care să fi cedat. Este la fel de adevărat că secretul din spatele acestei fiabilităţi de invidiat stă o platformă utilizată încă din 2001. Referindu-ne la viitorul RS4 acesta va folosi o platformă avansată denumită MLP şi regăsite pe noile A6 şi A8. Primul model din seria amintită va fi sedanul, urmat de versiunea break iar ceva mai târziu va sosi şi varianta exotică, un cabriolet cu acoperiş metalic. Cu toate că există mari temeri că generaţia următoare RS4 va canibaliza din cauza preţului actualul RS6, Audi are speranţa că totul va decurge conform planului.
"