Land Rover, producătorul cu cea mai vastă experienţă în domeniul vehiculelor sportive utilitare 4x4, revine în forţă cu un nou model botezat HSE.
Este un derivat al versiunii de bază LR2, foarte bine pus la punct şi cosmetizat pe ici pe colo, pentru a putea fi considerat un automobile de sine stătător.
Disponibil în Europa începând din 1 noiembrie, modelul cu tracţiune integrală se distinge din maşina mamă prin faptul că baghetele laterale (aproape inobservabile) şi bosajele din plastic sunt vopsite în culoarea caroseriei, mânerele portierelor sunt realizate din titan iar spoilerul spate vine cu mici modificări de ordin stilistic.
Pachetul exterior care vrea să facă din HSE un model distinct mai include şi jante noi din aluminiu de 19 inch.
Interiorul este o copie fidelă după LR2 cu excepţia faptului că scaunele au reglaje suplimentare pentru asigurarea confortului iar torpedoul este sensibil mai spaţios şi se deschide doar de la stânga la dreapta.
Partea de motorizare este formată din unitatea pe benzină cu şase cilindri în linie de 3.2 litri ce furnizează 230 CP şi un demaraj de la 0 la 100 de kilometri pe oră în 8.4 secunde.
Preţul nu a fost comunicat dar introducerea celor câteva detalii la exterior nu va fi cu siguranţă gratis.
"