Urmând exemplul celor de la Fiat, Volkswagen şi, mai nou, Opel, al doilea mare manufacturier auto din Japonia, Honda, doreşte să reaprindă spiritul unor maşini intrate în istorie. Modelul pe care niponii se gândesc să-l aducă din nou în actualitate este celebrul şi respectabilul CRX, un automobil relativ tânăr, scos din producţie în urmă cu aproape 10 de ani. Motivul este clar: Honda are nevoie să de un best-seller pe piaţa de maşini sport din segmentul B. Reîncarnarea lui CRX se va produce, după anumite surse, la sfârşitul lunii acesteia, cu ocazia Salonului Auto de la Tokyo. Noua generaţie va juca rolul unui coupe sportiv, de dimensiuni compacte, ce propune un design diferit faţă de conceptul Remix, prezentat în 2006. Iniţial, se credea că Remix va fi noua sportivă de volum, însă din cauza faptului că la ultimele două evenimente organizate la Los Angeles şi Geneva publicul nu a fost receptiv la propunerile Honda, inclusiv la adresa inovatorului Sports Coupe Concept, japonezii s-au văzut nevoiţi să îşi schimbe total viziunile. Designerii Honda au fost siliţi să se mişte foarte repede pentru a veni cu ceva nou, modern, care să poate fi vândut pe orice piaţă. Noul CRX este soluţia de moment şi va fi dezvăluit sub forma unui prototip îmbrăcat într-o cu totul altă formă, studiu de design ce va explora noile valori Honda.
"