Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
miercuri, 17 iul 2019 - Anul XXIV, nr. 164 (7165)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9761 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6567 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook

Daca maine ar avea loc alegerile locale pentru functia de primar al municipiului Suceava, pe cine ati vota?

Marian Andronache – Alianța Dreapta Unită
Cătălin Axinte - AUR
Lucian Harșovschi – PNL
Andrei Neșculescu – S.O.S.
Vasile Rîmbu – PSD
Teodora Munteanu - independent

Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Transportatorii români solicită daune de 520 milioane de euro de la marii producători de camioane

După ce Comisia Europeană a amendat marii producători de camioane Daimler, Volvo, Iveco, MAN şi DAF pentru că au format un cartel, românii care au cumpărat camioane de la companii pot obţine daune în valoarea totală de 520 de milioane de euro, informează MEDIAFAX.

Operatorii de flote de vehicule utilitare din România care au plătit în plus la achiziţionarea camioanelor de la societăţile organizate într-un „cartel” în vederea uniformizării preţurilor ar putea recupera daune de până la 2,4 miliarde de lei, conform firmei de avocatură Hausfeld.

Numărul estimat de camioane afectate din România se ridică la 52.000 de vehicule, iar companiile pot recupera până la 10.000 de euro pentru fiecare camion.

Comisia Europeană a amendat, în iulie 2016, marii producători de camioane Daimler, Volvo, Iveco, MAN şi DAF. Aceştia au fost găsiţi vinovaţi de formarea unui cartel între anii 1997 şi 2011, prin care au uniformizat preţurile pentru camioane medii şi grele, contrar legislaţiei. În septembrie 2017, Comisia a constatat şi implicarea producătorului Scania în acest cartel.

Pentru a permite companiilor care au achiziţionat sau cumpărat în leasing camioane şi au fost afectate de acest cartel, Uniunea Naţională a Transportatorilor din România (UNTRR) susţine iniţiativa firmelor Hausfeld şi Financialright Claims care şi-au luat angajamentul să recupereze daunele transportatorilor fără alte cheltuieli şi riscuri asociate.

Firmele au depus în 2017 şi 2018 două sesiuni de cereri pentru aproape 150 de mii de camioane din toată Europa, iar a treia cerere se află în desfăşurare, aşa că românii care se consideră prejudiciaţi sunt chemaţi să aplice.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Transportatorii români solicită daune de 520 milioane de euro de la marii producători de camioane.
 Vizualizări articol: 1406 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 5.0 din 1 vot
Transportatorii români solicită daune de 520 milioane de euro de la marii producători de camioane5.051

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Actualitate national

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Daca maine ar avea loc alegerile locale pentru functia de primar al municipiului Suceava, pe cine ati vota?

Marian Andronache – Alianța Dreapta Unită
Cătălin Axinte - AUR
Lucian Harșovschi – PNL
Andrei Neșculescu – S.O.S.
Vasile Rîmbu – PSD
Teodora Munteanu - independent

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei

Reteta Zilei

Bucataria pentru toti Pilaf turcesc “bob cu bob” Era în vogă pe la noi pe vremea fanariotă, doar că atunci nu se pregătea din orez, ci din spărtură de alac. Cu timpul, pilaful românesc a ajuns să nu mai semene deloc cu originalul, pentru că este doar orez fiert cu ceapă prăjită și... Citeşte