Google
 
marţi, 18 dec 2012 - Anul XVII, nr. 296 (5201)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,5816 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta3,9104 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe Google+ Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |  Trimite pe Yahoo MessengerMessenger |   ø imagini |   ø fişiere video

La Mama: Sarmalele conduc în topul preferinţelor românilor care mănâncă în restaurante

Sarmalele conduc de peste zece ani în topul preferinţelor românilor care mănâncă la restaurant, urmate de tochitură şi de şniţele, dar şi de ciorbe, a declarat agenţiei MEDIAFAX Cătălin Mahu, proprietarul lanţului de restaurante La Mama.

"În restaurantele noastre cele mai căutate produse sunt mâncărurile gătite şi ciorbele. Sărmăluţele sunt de 14 ani în topul vânzărilor. Tochitura şi şniţelele sunt şi ele foarte căutate. Cred că sărmăluţele sunt preferate pentru că reprezintă un fel de mâncare foarte bun. Ele sunt căutate şi pentru că acasă este greu să le mai faci", a spus Mahu.

Omul de afaceri deţine opt restaurante La Mama în Bucureşti şi unul sezonier la Mamaia, cărora li se adaugă trei cafenele Cafepedia, dintre care două în Bucureşti şi una la Iaşi.

În ultimii ani, din cauza crizei, românii intră mai rar în restaurante.

"În criză, clientul a devenit mai conştient de banii lui. A devenit puţin mai selectiv. Poate nu a mai ieşit de patru ori pe săptămână în oraş, şi a ieşit de trei ori. În Bucureşti, noi trăim din bucureşteanul de zi cu zi, în timp de în alte capitale europene, restaurantele trăiesc şi din turism, într-o pondere foarte mare", a spus el.

Potrivit proprietarului La Mama, în Bucureşti turismul de city breack, de business sau de leisure nu prea mai există. Din clienţii restaurantelor pe care le deţine, sub 10% sunt turişti străini, faţă de 30% până în 2008. Cei mai mulţi dintre aceştia erau turişti de business.

Ultimul restaurant La Mama a fost deschis în luna octombrie în Bucureşti, iar pentru anul viitor, Mahu îşi propune să extindă lanţul cu cel puţin alte două, tot în Capitală.

"A deschide un restaurant în provincie implică nişte probleme, dintre care principala este cea de management. Managementul din provincie nu este în stare să funcţioneze. Restaurantul este un loc aproape pervers. Îţi răpeşte modul normal de a gândi fără să-ţi dai seama. Într-un restaurant, dacă nu eşti în permanenţă acolo, absolut toată lumea te poate fura", a mai spus el.

Lanţul La Mama, care are zilnic peste 4.000 de clienţi, va încheia acest an cu afaceri de aproximativ 7 milioane de euro, în creştere cu 10% faţă de anul trecut.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului La Mama: Sarmalele conduc în topul preferinţelor românilor care mănâncă în restaurante.
 Vizualizări articol: 253 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
La Mama: Sarmalele conduc în topul preferinţelor românilor care mănâncă în restaurante0.05

Iulius Mall Suceava
AnnaCori
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Actualitate national

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Elia Studio - Salon de infrumusetare
Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei