Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
joi, 23 feb 2012 - Anul XVII, nr. 44 (4949)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,973 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6085 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Peste două treimi dintre consumatori sunt influenţaţi de publicitatea online

Peste două treimi dintre consumatori sunt influenţaţi de publicitatea online, 23 la sută sunt dispuşi să cumpere un produs sau serviciu în urma vizualizării unei reclame online, iar 29 la sută în urma vizionării unei reclame la TV, potrivit unor sondaje realizat de BestJobs.

Conform rezultatelor sondajelor BestJobs, internetul începe să devină un mediu de comunicare important în decizia de cumpărare şi de informare în vederea achiziţionării de servicii sau produse.

În ceea ce priveşte publicitatea online, 18% dintre respondenţi au declarat că sunt destul de influenţaţi de reclamele online, 7% sunt foarte influenţaţi, însă numai 18% obişnuiesc să dea click pe acestea. În schimb, majoritatea reacţionează la publicitatea online prin căutarea detaliilor despre produsul sau serviciul promovat (16%), informarea în vederea cumpărării (15%), accesarea directă a site-ului producătorului (9%) sau prin transmiterea de mesaje legate de produsul sau serviciul respectiv (3%).

Întrebaţi care mediu de promovare îi influenţează cel mai mult, 34% au răspuns "publicitatea online", alături de cea la TV (44%), din broşuri (4%) şi ziare sau reviste (4%), de la radio (3%), de pe panouri stradale (3%) şi din alte metode de publicitate (8%).

Rezultatele sondajelor arată că 23% dintre respondenţi sunt dispuşi să cumpere un produs sau serviciu în urma vizualizării unei reclame online, iar 29% în urma vizionării unei reclame la TV.

"Printre răspunsuri regăsim menţionate şi alte medii de promovare, însă cu o influenţă mai redusă asupra deciziei de achiziţie: ziare / reviste (12%); fluturaşi / broşuri publicitare (11%); panouri stradale (7%); radio (6%); alte metode (13%)", susţin autorii sondajului.

Potrivit acestora, publicitatea online "acţionează direct asupra utilizatorului (generând clickuri), amplificând intenţia de cumpărare", dar şi indirect prin direcţionarea acestora către o informare suplimentară asupra produselor sau serviciilor promovate.

Sondajele au fost efectuate la nivel naţional pe pagina de candidaţi BestJobs în ianuarie-februarie 2012, pe un eşantion total de 3.900 respondenţi.

"Acestea fac parte dintr-o serie de sondaje BestJobs ce măsoară opinia utilizatorilor într-o varietate de subiecte legate de locul de muncă, economie, carieră şi stil de viaţă. Aceste sondaje nu sunt ştiinţifice şi reflectă doar opiniile utilizatorilor", a precizat sursa citată.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Peste două treimi dintre consumatori sunt influenţaţi de publicitatea online.
 Vizualizări articol: 616 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Peste două treimi dintre consumatori sunt influenţaţi de publicitatea online0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Actualitate national

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei