TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
 
miercuri, 18 nov 2009 - Anul XIV, nr. 271 (4257)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,8725 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta3,9845 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Shopping City Suceava
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Serviciul de informaţii privind abonaţii, disponibil prin apelarea 118800 din 31 octombrie

Compania InfoClick, în asociere cu Newsphone Hellas (Grecia), a lansat, la 31 octombrie, registrul abonaţilor şi serviciul de informaţii privind abonaţii, disponibile non-stop, prin apelarea numărului naţional scurt 118800.
"Pentru prima oară, românii au acces la un serviciu universal al abonaţilor de telefonie prin apelarea numărului naţional scurt 118800, care oferă datele actualizate ale abonaţilor persoane fizice, companii şi instituţii publice, 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână. În plus, la cerere, aceştia pot beneficia gratuit de suport pentru identificarea unor informaţii suplimentare despre numerele solicitate", a declarat, marţi, directorul general al InfoClick, Kostas Papadopoulos.
El a adăugat că serviciul poate fi accesat, în prezent, de clienţii operatorilor Orange, Vodafone, Romtelecom şi UPC România, urmând ca în viitor să devină disponibil şi utilizatorilor altor reţele de telefonie fixă şi mobilă.
"InfoClick va investi de zece milioane de euro în următorii aproximativ cinci ani, suma incluzând şi fondurile alocate lansării serviciului", a spus Papadopoulos.
Solicitarea unei informaţii prin apelarea numărului naţional scurt 118800 este taxată în reţeaua Romtelecom cu 0,71 euro/minut (TVA inclusă), în timp ce UPC România percepe un tarif de 1,19 lei pentru apel, la care se adaugă 1,11 lei pentru fiecare minut al convorbirii.
În cazul Vodafone, clienţii operatorului de telefonie mobilă vor plăti 0,36 euro pentru apel şi 0,3 euro pentru fiecare minut al convorbirii. La Orange, apelul către 118800 este taxat cu 0,36 euro, iar minutul de convorbire cu 0,42 euro.
"În prezent, baza de date a InfoClick numără circa trei milioane de numere de telefon. În primele trei săptămâni de la lansarea, serviciul a fost apelat de circa 30.000 de ori", a spus şeful InfoClick.
Registrul abonaţilor cuprinde cea mai extinsă bază de date din România, incluzând detaliile de contact ale utilizatorilor privaţi şi ale companiilor (inclusiv utilizatorii de cartele preplătite), care acceptă acest lucru.
Datele abonaţilor includ numere de telefon, din reţeaua naţională fixă sau mobilă, numere de fax şi alte detalii de identificare, precum adresa poştală.
Registrul abonaţilor este disponibil şi în format electronic pe www.118800.com.ro.
Numărul naţional scurt 118800 este un număr scurt pentru servicii de informaţii, armonizat la nivel european conform legislaţiei şi planului naţional de numerotaţie din România.
Papadopoulos a adăugat că, în viitorul apropiat, InfoClick va introduce noi servicii cu valoare adăugată.
Prezent la eveniment, preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM), Cătălin Marinescu, a afirmat că, în orice moment, cetăţenii pot să îşi verifice datele din registrul complet al abonaţilor de telefonie, să solicite rectificarea, eliminarea sau introducerea datelor lor de contact în registrul abonaţilor în mod gratuit.
"Mai mult, sfătuiesc toţi utilizatorii reţelelor de telefonie, fie ele mobile sau fixe, abonaţi sau utilizatori de cartele preplătite, să îşi întrebe furnizorul despre acest registru şi despre situaţia lor. Ar trebui să fie interesate în primul rând companiile, pentru că acum au la dispoziţie un instrument eficace şi gratuit prin intermediul căruia pot fi găsite de clienţi sau parteneri de afaceri", a spus Marinescu.
Societatea Infoclick a fost înfiinţată în 2008 cu scopul de a activa pe piaţa de informaţii telefonice privind abonaţii.
În iunie 2009, în urma analizei ofertelor depuse în cadrul a două proceduri de licitaţie pentru punerea la dispoziţia utilizatorilor a unui serviciu de informaţii privind abonaţii şi a unui registru al abonaţilor, InfoClick a fost desemnată de ANCOM ca furnizor de serviciu universal în România.
Înfiinţată în Grecia în 1995, Newsphone Hellas dezvoltă şi furnizează servicii cu valoare adăugată care se adresează atât consumatorului final cât şi companiilor, disponibile prin majoritatea canalelor de comunicare precum voce, SMS, MMS, e-Commerce, WAP şi altele.
Din august 2005, Newsphone Hellas operează serviciul naţional al registrului de abonaţi prin numărul scurt 11880 în Grecia.
Compania este listată la Bursa de Valori de la Atena şi are peste 2.000 de angajaţi.
Newsphone Hellas este acţionar minoritar în cadrul societăţii Infoclick.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Serviciul de informaţii privind abonaţii, disponibil prin apelarea 118800 din 31 octombrie.
 Vizualizări articol: 388 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 5.0 din 1 vot
Serviciul de informaţii privind abonaţii, disponibil prin apelarea 118800 din 31 octombrie5.051

Facos Suceava
Iulius Mall Suceava
LaStrada - Incaltaminte - Piele - Blanuri - Accesorii
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



Toyota - Noul Yaris Hybrid
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Actualitate national

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Elia Studio - Salon de infrumusetare
Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei