PAREREA MEA
 
21-01-2010 - Anul XV, nr. 16 (4307)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 12°C.
La noapte: 13°C. Meteo
Anunţuri SuceavaAlbum Foto
HoroscopPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,2915 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta3,3625 lei
Arhiva    Newsletter    RSS
Concursul O FOTOGRAFIE

Cinci mituri ale alimentaţiei sănătoase

Odată cu dezvoltarea recentă a ştiinţelor care pun accentul pe principiile alimentaţiei sănătoase, nutriţioniştii britanici au alcătuit o listă cu cinci mituri pe care persoanele aflate la dietă ar trebui să le aibă în vedere... Citeste
  1037 vizualizari    0 comentarii
Articole din ediţiile precedente („Sanatate”):

Mutaţiile unor gene care declanşează leucemia, descoperite de cercetători

Mutaţiile unor gene care declanşează principalele forme de leucemie au fost descoperite de cercetători, confirmând astfel faptul că factorii de risc pentru acest tip fatal de cancer al sângelui pot fi moşteniţi, potrivit unui... Citeste
  400 vizualizari    0 comentarii

Foto: Gândul „Apa vie“ - o minune 100% românească: salvează vieţi, întârzie îmbătrânirea

Apa săracă în deuteriu a fost inventată de români şi premiată în străinătate. Un doctor din Timişoara o foloseşte pe bolnavii de cancer, pentru a le dubla durata de viaţă, iar NASA a studiat-o ca să o ia pe Marte, arată... Citeste
  375 vizualizari    0 comentarii

Legătura între stres şi atacul de cord, demonstrată pe cale ştiinţifică

Legătura între stres şi atacul de cord a fost demonstrată pe cale ştiinţifică de cercetătorii britanici de la University College din Londra, al căror studiu a fost publicat recent în European Heart Journal, informează... Citeste
  510 vizualizari    0 comentarii

Vinurile slabe ar putea scădea riscul de declanşare a mai multor tipuri de cancer

Vinul consumat zilnic în cantităţi moderate poate preveni mai multe tipuri de cancer, cu condiţia să aibă o concentraţie de alcool de 10%, comparativ cu 14% cât au majoritatea vinurilor din comerţ, potrivit unui studiu realizat... Citeste
  168 vizualizari    0 comentarii

Dieta mediteraneană previne cancerul stomacal

Persoanele care adoptă o dietă mediteraneană, bogată în legume, fructe, nuci, seminţe şi peşte, sunt mai puţin predispuse să dezvolte un cancer stomacal, potrivit rezultatelor unui studiu de amploare efectuat în Europa,... Citeste
  464 vizualizari    0 comentarii

Foto: MEDIAFAX Filmele 3D pot cauza migrene anumitor spectatori

Filmele 3D, care se bucură de popularitate în ultima vreme şi care au inspirat apariţia pe piaţă a sistemelor TV în 3D, pot cauza migrene puternice anumitor spectatori, potrivit unui studiu prezentat cu ocazia recentului... Citeste
  113 vizualizari    0 comentarii

Foto: MEDIAFAX Laserele colorate ar putea fi folosite pentru a trata epilepsia

Razele laser colorate ar putea fi folosite pentru a trata diverse afecţiuni cerebrale, precum cele care provoacă epilepsia, potrivit unui studiu american, publicat recent în revista Nature, informează bbc.co.uk. O echipă de oameni... Citeste
  96 vizualizari    0 comentarii

Maladia Alzheimer poate fi diagnosticată cu 20 de ani înainte de apariţia primelor simptome

Maladia Alzheimer poate fi diagnosticată cu circa 20 de ani înainte de apariţia primelor simptome, cu ajutorul unui test oftalmologic ieftin şi eficient, dezvoltat de cercetătorii britanici, potrivit dailymail.co.uk. Testul, care... Citeste
  682 vizualizari    0 comentarii

Inteligenţa emoţională

Inteligenţa emoţională este capacitatea de a simţi sentimente (frică, bucurie, furie, tristeţe) şi senzaţii corporale (tensiune, destindere, prospeţime, căldură, culoare, zgomote, contactul pielii etc.). Inteligenţa emoţională mai... Citeste
  194 vizualizari    0 comentarii

Stresul ar putea provoca declanşarea cancerului

Stresul ar putea să stimuleze creşterea celulelor canceroase, potrivit unui studiu recent desfăşurat în Statele Unite ale Americii şi în China, ale cărui concluzii au fost publicate în revista Nature, informează... Citeste
  420 vizualizari    0 comentarii

Ceaiul verde, soluţie împotriva cancerului pulmonar

Click News
Consumul de ceai verde ar putea reduce semnificativ riscul de apariţie a cancerului pulmonar cauzat de fumat, susţin rezultatele unui studiu efectuat în Taiwan. Conducătorul studiului, I-Hsin Lin, student la Universitatea de Medicină... Citeste
  360 vizualizari    0 comentarii

Mâncarea bogată în grăsimi saturate favorizează apariţia depresiei la femei

Alimentele bogate în grăsimi saturate şi în zaharuri favorizează apariţia depresiei la femei, provocând stări emoţionale fluctuante, potrivit unui nou studiu realizat de cercetătorii australieni, informează... Citeste
  164 vizualizari    0 comentarii

Mutaţia unei gene asociate cu longevitatea protejează împotriva senilităţii

Mutaţia unei gene asociate cu longevitatea împiedică degradarea memoriei şi apariţia demenţei în cazul persoanelor în vârstă, potrivit unui studiu publicat în Journal of the American Medical Association... Citeste
  107 vizualizari    0 comentarii

Lentile de contact pentru controlul glicemiei

Click News
Cercetătorii canadieni susţin că în curând lentilele de contact ar putea ajuta purtătorii care suferă de diabet să controleze şi poate chiar să trateze această boală. O echipă de la Universitatea Western Ontario a creat un... Citeste
  429 vizualizari    0 comentarii
Înregistrare Am uitat parola
Remember

Ultima ora: local

Alte articole

Anunturi de mica publicitate prin SMS

Ultima ora: national - international

Alte articole

Ştiri Video

Instalati Flash Player pentru vizualizare.

Arhiva video

Top Articole

parenting.ro
portifier.ro

Concursul O fotografie - fotografie@monitorulsv.ro

Concursul O fotografie

SONDAJE

Câtă încredere aveți că remanierea guvernului este o soluție bună pentru redresarea economică?

foarte multă
multă
puțină
deloc

Detalii    Sondaje vechi

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei
Aliniere la stanga Aliniere stanga-dreapta Micsoreaza dimensiunea fontului Mareste dimensiunea fontului