PAREREA MEA
 
18-08-2009 - Anul XIV, nr. 192 (4178)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: 17°C. Meteo
Anunţuri SuceavaAlbum Foto
HoroscopPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,2529 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta3,2522 lei
Arhiva    Newsletter    RSS

Alte articole din categoria Sanatate

Printeaza articolulPrinteaza articolul |  Trimite prin e-mailTrimite prin e-mail |  2 imagini |   ø fisiere video |   Bookmark and Share

Urmatoarea  

Parintii ar trebui sa elimine sandvisurile cu mezeluri din alimentatia copiilor lor Foto: FoodCollection

Părinţii ar trebui să elimine sandvişurile cu mezeluri din alimentaţia copiilor lor Foto: FoodCollection


Avertizare

Sandvişurile cu şuncă ar trebui scoase din dieta copiilor, crescând riscul de cancer intestinal

Sanatate  -  
(citeste alte articole de acelasi autor »)


Părinţii ar trebui să elimine sandvişurile cu şuncă sau cu slănină din alimentaţia copiilor lor, pentru că acestea contribuie la creşterea riscului de dezvoltare a cancerului, potrivit unui studiu realizat de World Cancer Research Fund, informează dailymail.co.uk.
Consumul regulat de şuncă, slănina şi alte tipuri de carne procesată creşte riscul de apariţie a cancerului intestinal, potrivit unei fundaţii de caritate britanice, implicată în lupta împotriva cancerului.
Părinţii care le prepară copiilor lor sandvişuri cu şuncă, slănină sau salam le creează micuţilor obişnuinţa de a consuma aceste alimente, care contribuie la creşterea riscului de apariţie a cancerului.
Alternativele considerate sănătoase de către nutriţionişti sunt sandvişurile cu peşte, brânză cu un conţinut scăzut de grăsimi, hummus sau cu carne slabă şi neprocesată, cum este cea de pui.
Specialiştii consideră că, numai în Marea Britanie, aproximativ 3.700 de cazuri de cancer intestinal ar putea fi prevenite dacă oamenii ar mânca mai puţin de 70 de grame de carne procesată pe săptămână, echivalentul a trei felii de şuncă.
Această avertizare se aplică acelor tipuri de carne procesată prin afumare sau prin adăugarea de sare sau a altor aditivi. Avertizarea nu se referă la carnea friptă sau prăjită, deşi aceeaşi fundaţie de caritate recomandă limitarea consumului de carne roşie la 500 de grame pe săptămână.
Potrivit acestui studiu, consumul de carne procesată creşte riscul de declanşare a cancerului intestinal cu până la 20%. Consumul de carne procesată poate să contribuie şi la dezvoltarea altor tipuri de cancer - la prostată, pulmonar, stomacal sau esofagian.



 
 Vizualizări articol: 777 | 
Noteaza articolul: 
 | Nota curentă: 3.0 din 1 vot

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru continutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra va revine in exclusivitate.

Timpul de 3 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



Înregistrare Am uitat parola
Remember

Ultima ora: local

Alte articole

Anunturi de mica publicitate prin SMS

Ultima ora: national - international

Alte articole

Ştiri Video

Instalati Flash Player pentru vizualizare.

Arhiva video

Top Articole

SONDAJE

Care credeţi că este cauza inundaţiilor din ultima perioadă?

Numai şi numai capriciile naturii
Defrişările masive
Lipsa digurilor

Detalii    Sondaje vechi
Aliniere la stanga Aliniere stanga-dreapta Micsoreaza dimensiunea fontului Mareste dimensiunea fontului